مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 19:102021-01-13فرهنگي

«ببر خیزان، اژدهای پنهان» تصویرسازی تماشایی آنگ لی


ساخته آنگ لی یکی از مهم ترین آثار این فیلمساز تایوانی است که تصویری متفاوت از سینمای مشرق زمین را به نمایش می گذارد؛ تصویری که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در عین حال تماشاگران را با خود همراه ساخت.

- فیلم سینمایی ببر خیزان، اژدهای پنهان / Crouching Tiger, Hidden Dragon ساخته آنگ لی یکی از مهم ترین آثار این فیلمساز تایوانی است که تصویری متفاوت از سینمای مشرق زمین را به نمایش می گذارد؛ تصویری که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در عین حال تماشاگران را با خود همراه ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ یکی از بی شمار نکته ای که می توان درباره کارگردان آنگ لی گفت، این است که او هرگز از تجربه چیزهای جدید هراسی ندارد.

کارگردان متولد تایوان پروژه های متنوعی همچون حس و حساسیت (بر اساس رمانی از جین آستن )، طوفان یخی (نگاهی بی عیب و نقص به بخش سیاه دهه 70) و با شیطان بران (درام ماجراجویانه ای درباره جنگ داخلی) را در کارنامه خود دارد.

در این فیلم لی تمرکز خود را بر روی تاریخ افسانه ای چین در سده های قبل معطوف ساخته است.

ببر خیزان، اژدهای پنهان که توسط منتقدین ستوده شده است یک فیلم رزمی حماسی است که صحنه های باورنکردنی اکشن را با عناصر یک ملودرام عاشقانه و ویژگی های ابرقهرمانی در هم آمیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ببر خیزان، اژدهای پنهان» تصویرسازی تماشایی آنگ لی

«ببر خیزان، اژدهای پنهان» تصویرسازی تماشایی آنگ لی