مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 18:552021-01-13سياسي

راه و شهرسازی بزرگترین مشکل سمنان/ مسئولان از اتاق هایشان بیرون آیند


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با انتقاد از مشکلات موجود در حوزه راه و شهرسازی مرکز استان، گفت: بزرگترین مشکلات در این منطقه مرتبط با راه هایی مانند سمنان-فیروزکوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات راه و شهرسازی استان سمنان به میزبانی استانداری و با حضور وزیر راه با بیان اینکه بیشترین میزان مطالبه گری مردم در سمنان، مهدی شهر و سرخه مقوله راه و شهرسازی است، در سمنان پروژه های زیادی معطل مانده اند که عمدتاً اعتبار ندارند آیا مشکل تحریم است؟، تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیده ایم که مشکل در سو مدیریت ها است.

وی افزود: بیمارستان 85 تخت خوابی مهدی شهر 10 سال است که معطل مانده و مانند چاه ویلی مدام اعتبارات را بلعیده است و پر نمی شود و تازه قرار است در 22 بهمن با بسیاری تأخیرها و مشکلات افتتاح شود.

جاده فیروزکوه سمنان به قتلگاه مردم بدل شده است و بسیاری جان خودشان را در این محور از دست داده اند و هر زمان در این مسیر به سمت تهران تردد می کنیم شاهد تصادفات خواهیم بود.

مدیران استانی مشکلات را بیان کنند عضو خانه ملت همچنین ادامه داد: موضوع اصلی اما اینجا است که چرا همین امروز که وزیر راه به سمنان سفر کرده در این محور نیوجرسی هایی قرار داده شده است؟ چرا مدیران استانی به این امر دقت نظر ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی بزرگترین مشکل سمنان/ مسئولان از اتاق هایشان بیرون آیند

راه و شهرسازی بزرگترین مشکل سمنان/ مسئولان از اتاق هایشان بیرون آیند