مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 18:402021-01-13بين الملل

افزایش گارد حفاظت مراسم تحلیف بایدن به 20 هزار نفر


یک رسانه آمریکایی از افزایش شمار نیرو های گارد ملی آمریکا به دستکم 20 هزار تن برای برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رییس جمهور منتخب این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یک روزنامه آمریکایی از افزایش شمار نیرو های گارد ملی آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب جهت برقراری امنیت این مراسم خبر داد.

روزنامه وال استریت ژورنال چهارشنبه شب به وقت تهران به نقل از مقامات نظامی ایلات متحده نوشت که که پیش بینی می شود شمار نیرو های گارد ملی مستقر در واشنگتن قبل از مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب انتخاب حداقل به 20 هزار نفر، بیش از سه برابر برنامه ریزی قبلی برسد.

این در حالی است که دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا برای کارشکنی در روند برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن از 11 تا 24 ژانویه (دوشنبه 22 دی تا یکشنبه 5 بهمن) وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

رییس دفتر گارد ملی آمریکا در روز های گذشته اعلام کرد که وزارت دفاع این کشور مجوز استقرار 15 هزار نظامی برای حفاظت از مراسم تحلیف جو بایدن را صادر کرده است.

گفته می شود که پلیس فدرال آمریکا اطلاعاتی درباره یک گروه مسلح دریافت کرده که قصد دارند روز 16 ژانویه (27 دی) به واشنگتن سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گارد حفاظت مراسم تحلیف بایدن به 20 هزار نفر

افزایش گارد حفاظت مراسم تحلیف بایدن به 20 هزار نفر