مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:452021-01-13اقتصادي

سیستم گرمایشی مدارس سردشت نوسازی می شود


رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور از نوسازی 54 کلاس درس و اختصاص یک میلیارد تومان برای نوسازی سیستم گرمایشی مدارس سردشت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مهر الله رخشانی مهر در حاشیه بازدید از مدارس سردشت اظهار داشت: سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور به تعهدات خود برای بازسازی و نوسازی مدارس شهرستان سردشت پایبند است و چندین پروژه نوسازی شامل 54 کلاس درس هم اکنون در سردشت در حال اجرا هستند.

وی ادامه داد: برای تجهیز و نوسازی مدارس در شهرهای سردشت و پیرانشهر مبلغ یک میلیارد تومان کمک رسانی شده است و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه 39 درصد از کلاس های درس آذربایجان غربی و 19 درصد از کلاس های کشور غیر استاندار است اظهار داشت:  52درصد از کلاس های سردشت غیر استاندارد هستند و این موضوع نشان دهنده نیاز مبرم شهرستان سردشت به بهسازی و نوسازی فضای آموزشی است.

کمال حسین پور بیان کرد: در 25 سال گذشته هیچ کلاس درس جدیدی به فضای آموزشی شهر سردشت اضافه نشده است و بسیاری از مدارس از جمله مدارس داخل شهرهای سردشت و ربط و پژوهش سرای سردشت تخریبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم گرمایشی مدارس سردشت نوسازی می شود

سیستم گرمایشی مدارس سردشت نوسازی می شود