مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:202021-01-13سياسي

وبینار «از فمینیسم تا مکتب فاطمی» در جهاددانشگاهی برگزار شد


وبینار تخصصی «از فمینیسم تا مکتب فاطمی» به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه در جهاد دانشگاهی یاسوج برگزار شد.

- وبینار از فمینیسم تا مکتب فاطمی در جهاددانشگاهی برگزار شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وبینار تخصصی از فمینیسم تا مکتب فاطمی به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه در جهاد دانشگاهی یاسوج برگزار شد.

پریناز رومینا ، معاون پژوهشی مدیریت حوزه علیمه خواهران یاسوج روز گذشته، 23 دی ماه در وبینار تخصصی فمینیسم تا مکتب فاطمی، گفت: در واقع فمینیسم غربی ها مانند درخت بی ریشه ای است که تنها به ظاهر میوه های زیبایی دارد و باطن او چیزی زشت و نازیبایی است.

وی افزود: آزادی زن این نیست که هرطوری دوست داشت لباس بپوشد و خود را در معرض دید عموم قرار دهد و کالایی شود برای نیاز جنسی مردان.

معاون پژوهشی مدیریت حوزه علیمه خواهران یاسوج تاکید کرد: فمینیسم تفاوت بین کار زن و مرد را در نظر نگرفته و این فرهنگ به سستی بنیان خانواده ها انجامیده است.

رومینا الگوی زنان را حضرت فاطمه زهرا(س) برشمرد و از زنان خواست الگوی رفتار برخورد و همسرداری خود را این بانوی بزرگ قرار دهند؛ چراکه ایشان بانوی به تمام معنا اسوه بوده است که باید از رفتار و منش ایشان بانوان ما درس بگیرند و به سمت فرهنگ اصیل فاطمی حرکت کنند و در زندگی خود فرهنگ غربی و برهنگی بی اساس زنان را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «از فمینیسم تا مکتب فاطمی» در جهاددانشگاهی برگزار شد

وبینار «از فمینیسم تا مکتب فاطمی» در جهاددانشگاهی برگزار شد