مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:202021-01-13سياسي

باید آرایش نظامی و جنگی در فضای مجازی بگیریم


رییس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به جنگ در فضای مجازی گفت: باید در این زمینه آرایش نظامی و جنگی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ عصر چهارشنبه در دیدار با هیئت اندیشه ورز بانوان استان کرمان بیان داشت: در جبهه جنگ سرد شاید آقایان نقش بیشتری داشته باشند اما در جبهه جهاد کبیر و جهاد جنگ نرم قطعاً نقش خانم ها مؤثرتر از آقایان خواهد بود.

وی افزود: نقش خانم ها به عنوان مادر، همسر و مدیر یک خانواده در نورانی کردن نهاد خانواده و جامعه بسیار اثرگذار تعریف شده است.

رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد جمعیت عظیم قرآنی، آموزش های قرآنی، مؤسسات و حتی مدیران قرآنی را خانم ها عهده دار هستند و ما نقش اجرایی و برنامه ریزی داریم.

حجت الاسلام اخوان صباغ تصریح کرد: غیر از این اقتضائات مدیریت زنانه و برنامه هایی که بانوان در آن فعال و اثرگذار هستند، به این نکته هم باید توجه کرد که اقتضائاتی در برنامه ریزی بانوان وجود دارد که شاید بسیاری از آقایان متوجه آن ها نباشند.

وی گفت: هدف ما از راه اندازی هیئت اندیشه ورز تنها نشستن و فکر کردن نیست زیرا ما اتاق فکر نمی خواهیم و به گفته رهبر معظم انقلاب که هیئت اندیشه ورز هم فکر می کنند هم برنامه ریزی می کنند و هم راه های عملی کردن را هموار می کنند لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید آرایش نظامی و جنگی در فضای مجازی بگیریم

باید آرایش نظامی و جنگی در فضای مجازی بگیریم