مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:002021-01-13سياسي

نسل امروز بیش از گذشته به مفاهیم قرآن نیاز دارد


شاید نسل امروز بیش از گذشته به این مفاهیم نیاز دارد؛ تاثیرپذیری مستقیم از آموزه های قرآن در گذشته راحت تر بود و اکنون تاثیرگذاری بر روی نسل جوان کار خیلی سختی است و شبکه های وسیع با پشتیبانی فکری و مالی گسترده ضد اسلام و قرآن تلاش می .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: شاید نسل امروز بیش از گذشته به این مفاهیم نیاز دارد؛ تاثیرپذیری مستقیم از آموزه های قرآن در گذشته راحت تر بود و اکنون تاثیرگذاری بر روی نسل جوان کار خیلی سختی است و شبکه های وسیع با پشتیبانی فکری و مالی گسترده ضد اسلام و قرآن تلاش می کنند تا ما بر روی جوانانمان تاثیر نگذاریم و کار ما خیلی سخت است.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 24 دی ماه در دیدار با رییس سازمان دارالقرآن کریم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مذهبی که در استان کرمان وجود دارد، باید کمک کنیم مردم دسترسی بیشتری به معارف و آموزه های قرآنی داشته باشند.

وی افزود: زندگی همه مسلمانان و مردم ایران با قرآن عجین است و کارهای خوبی در کشور در حوزه قرآن انجام شده و جای کار زیادی در حوزه مفاهیم قرآنی وجود دارد.

زینی وند با اشاره به تاثیر مفاهیم و معانی قرآن بر زندگی مردم تصریح کرد: شاید نسل امروز بیش از گذشته به این مفاهیم نیاز دارد؛ تاثیرپذیری مستقیم از آموزه های قرآن در گذشته راحت تر بود و اکنون تاثیرگذاری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل امروز بیش از گذشته به مفاهیم قرآن نیاز دارد

نسل امروز بیش از گذشته به مفاهیم قرآن نیاز دارد