مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:102021-01-13اقتصادي

ساخت پیاده راه مدرس کرمانشاه از اول بهمن شروع می شود


شهردار کرمانشاه از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده راه مدرس که بزرگترین پیاده راه کشور است در نخستین روز بهمن ماه خبر داد.

- ساخت پیاده راه "مدرس" کرمانشاه از اول بهمن شروع می شود ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده راه مدرس که بزرگترین پیاده راه کشور است در نخستین روز بهمن ماه خبر داد.

سعید طلوعی اظهار کرد: طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در دو فاز - حد فاصل میدان آزادی تا چهارراه مدرس و چهارراه مدرس تا میدان انقلاب جمعاً به طول 1800 متر از ابتدای بهمن امسال اجرایی خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: نخستین عملیات اجرایی این پروژه، آماده سازی معبر مدرس و ساخت ایستگاه برای استفاده از اتوبوس های BRT است که شش ایستگاه در مسیر رفت و به سمت چهارراه مدرس و شش ایستگاه در مسیر برگشت به سمت میدان آزادی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: مساحت پیاده راه سازی که به صورت سنگ فرش اجرا می شود، در ضلع غربی 4670 متر مربع و در ضلع شرقی 5080 مترمربع است.

همچنین عرض مساحت پیاده راه سازی حد فاصل میدان آزادی تا چهارراه مدرس در ضلع غربی بین 2.

4 تا 3.

5 متر و در ضلع شرقی بین 2.

7 تا 3.

5 متر خواهد بود.

طلوعی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست این طرح، ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه شخصی و تاکسی اعلام می شود و عبور از طریق ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پیاده راه مدرس کرمانشاه از اول بهمن شروع می شود

ساخت پیاده راه مدرس کرمانشاه از اول بهمن شروع می شود