مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:252021-01-13اقتصادي

بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه افتتاح می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی بخشی از شهرک شیلاتی رود شور در سال آینده گفت: شهرک شیلاتی رودشور گناوه به تنهایی سه هزار و 600 هکتار به عنوان بزرگترین شهرک شیلاتی کشور فاز نخست آن در فصل آینده وارد تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین فر در جلسه کارگروه آبزیان پرورشی استان بوشهر با اشاره به رسیدگی به مشکلات پرورش آبزیان اظهار داشت: در کارگروه توسعه آبزیان ضمن بررسی  مسائل و مشکلات تولید میگو در خصوص توسعه فعالیت این پروژه  راهکارهای لازم ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه ریزی برای تولید میگو در فصل بعدی از اردیبهشت ماه گفت: آغاز  فصل پرورش میگو در استان بوشهر از اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا آذرماه ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه چهار ماه دیگر پرورش میگو در استان بوشهر آغاز می شود تصریح کرد: مشکلات پرورش میگو در فصل گذشته به ویژه در زمینه بیماری لکه سفیدمیگو مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه بیماری لکه سفید میگو  معمولا در فصل سرما در استخرهای پرورشی بروز می کند بیان کرد: در این راستا قرار شد در فصل جدید، بچه میگو  در موعد مقرر در استخرهای پرورشی ذخیره سازی و تا قبل از فصل سرما برداشت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه افتتاح می شود

بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه افتتاح می شود