مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:052021-01-13سياسي

احداث کمربند حفاظتی پیرامون اراضی سد درودزن


در راستای پیشگیری از حفر مجدد چاه های غیرمجاز، رییس کل دادگستری فارس ضمن پیگیری مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در این خصوص بر اجرای احداث کمربند حفاظتی پیرامون اراضی پایین دست دریاچه سد درودزن تأکید کرد.

- ایسنا/فارس در راستای پیشگیری از حفر مجدد چاه های غیرمجاز، رییس کل دادگستری فارس ضمن پیگیری مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در این خصوص بر اجرای احداث کمربند حفاظتی پیرامون اراضی پایین دست دریاچه سد درودزن تأکید کرد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی با بیان اینکه اجرای این کمربند حفاظتی از تجاوز مجدد افراد سودجو به این اراضی حاصلخیز جلوگیری خواهد کرد، گفت: یکی از مشکلات اراضی اطراف سد درودزن وجود چاه های غیر مجاز در این اراضی است که متأسفانه تأثیر مخربی در میزان آب دریاچه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی با اشاره به اینکه پس از اقدامات مستمر طی چندین مرحله بخش عمده ای از چاه های غیرمجاز منطقه با همکاری دستگاه های ذیربط مسلوب المنفعه شد، افزود: استفاده مجدد از چاه های مسلوب شده و همچنین حفر چاه های جدید غیرمجاز یکی از معظلات منطقه در فصول کشت برنج است که با اجرای طرح احداث کمربند حفاظتی در این اراضی دست سوء استفاده کنندگان از منابع ملی از حقوق بیت المال کوتاه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمربند حفاظتی پیرامون اراضی سد درودزن

احداث کمربند حفاظتی پیرامون اراضی سد درودزن