مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:352021-01-13سياسي

نباید محتوای برنامه هیچ مسجد و هیئتی خالی از مفاهیم قرآنی باشد


حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با حجت الاسلام اخوان صباغ بر لزوم فعالیت های قرآنی در مساجد و هیات ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با رییس سازمان دارالقرآن الکریم دیدار و گفتگو کرد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم، مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دکتر محمدی مدیرکل برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این دیدار رییس سازمان دارالقرآن الکریم گزارشی از فعالیت های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم به ویژه در حوزه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و نیز رویکرد جدید در زمینه تعلیم و تربیت را به حجت الاسلام خاموشی ارائه نمود.

در ادامه رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بر اهمیت توسعه فعالیت های قرآنی و نیز عجین بودن قرآن با فرهنگ هیئات اشاره نموده و تأکید کرد، نباید محتوای برنامه هیچ مسجد و هیئتی خالی از قرائت، کرسی تلاوت و فعالیت های قرآنی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید محتوای برنامه هیچ مسجد و هیئتی خالی از مفاهیم قرآنی باشد

نباید محتوای برنامه هیچ مسجد و هیئتی خالی از مفاهیم قرآنی باشد