مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:502021-01-13سياسي

پلوسی تیم استیضاح ترامپ را معرفی کرد


در شرایطی که مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) برای رای گیری درباره استیضاح دونالد ترامپ به اتهام تحریک آشوب در کنگره آماده می شود، نانسی پلوسی 9 دموکرات را به عنوان مسئولان روند استیضاح معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، مسئولان روند استیضاح، پرونده مجلس نمایندگان را در کمیسیون قضایی سنا مطرح می کنند.

پلوسی مشخص نکرد که مفاد استیضاح چه زمانی به سنا ارسال خواهد شد.

جمی راسکین، استاد سابق حقوق قانون اساسی به عنوان مدیر اصلی استیضاح تعیین شد.

دیگر نمایندگان دموکرات شامل دیانا دیجت (کلورادو)، دیوید سیسیلین (رودآیلند)، خواکین کاسترو (تگزاس)، اریک اسوالول (کالیفرنیا)، تد لیو (کالیفرنیا)، جو نگوس (کلورادو)، مادلین دین (پنسیلوانیا) و دل استیسی پلاسکت (ویرجین آیلند) هستند.

نانسی پلوسی در بیانیه ای گفت: این وظیفه در چارچوب قانون اساسی و وظایف میهنی بر دوش آنهاست تا پرونده استیضاح و برکناری این رییس جمهوری را ارائه دهند.

آنها این کار را با عشق فراوان به کشور، عزم راسخ برای محافظت از دموکراسی و وفاداری به سوگندمان به قانون اساسی انجام می دهند.

مجلس نمایندگان آمریکا امروز یک بند استیضاح را به رای می گذارد که تصریح می کند، ترامپ با تحریک جمعیت هوادارانش به تلاش برای کارشکنی در کار کنگره که در حال تایید پیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی تیم استیضاح ترامپ را معرفی کرد

پلوسی تیم استیضاح ترامپ را معرفی کرد