مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:402021-01-13اقتصادي

ریزش نزدیک به 70 درصدی مشتری تالارهای پذیرایی کرمانشاه


نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه با اشاره به از سر گیری فعالیت نزدیک به 70 تالار پذیرایی در کرمانشاه، گفت: اگرچه تالارها کار خود را با زرد شدن وضعیت شهر کرمانشاه آغاز کردند، - ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه با اشاره به از سر گیری فعالیت نزدیک به 70 تالار پذیرایی در کرمانشاه، گفت: اگرچه تالارها کار خود را با زرد شدن وضعیت شهر کرمانشاه آغاز کردند، اما باریزش نزدیک به 70 درصدی مشتری مواجهند.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طی حدود یکسال اخیر و به دلیل شرایط بیماری کرونا تالارهای پذیرایی عمدتا فعالیت خود را تعطیل کرده بودند و فقط برای مدت محدودی باز بودند، افزود: اکنون با زرد شدن وضعیت شهر کرمانشاه اجازه آغاز فعالیت به تالارهای پذیرایی داده شده است.

وی ادامه داد: از چند روز قبل نزدیک به 70 تالار پذیرایی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کردند، اما موظفند با یک سوم ظرفیت پذیرش داشته باشند.

نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه مشکلی که اکنون تالارهای پذیرایی با وجود بازگشایی با آن مواجهند را نبود مشتری دانست و عنوان کرد: می توان گفت نزدیک به 70 درصد ریزش مشتری و مراسم را در تالارهای پذیرایی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش نزدیک به 70 درصدی مشتری تالارهای پذیرایی کرمانشاه

ریزش نزدیک به 70 درصدی مشتری تالارهای پذیرایی کرمانشاه