مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:552021-01-13سياسي

اختلافات شورای شهر کرمانشاه تمام می شود؟


اختلافات بین اعضای شورای شهر کرمانشاه بالا گرفته و طی روزهای اخیر بسیاری از جلسات آن به دلیل غیبت اعضا برگزار نشده و یا نیمه تمام رها شده است.

- ایسنا/کرمانشاه اختلافات بین اعضای شورای شهر کرمانشاه بالا گرفته و طی روزهای اخیر بسیاری از جلسات آن به دلیل غیبت اعضا برگزار نشده و یا نیمه تمام رها شده است.

قرار بود عصر روز گذشته (23 دی) در فرمانداری کرمانشاه جلسه ای تشکیل شود که این جلسه هم به دلیل غیبت چهار تن از اعضای شورا و نرسیدن تعداد حاضرین به حد نصاب قانونی تشکیل نشد.

حالا فرماندار کرمانشاه در مکاتبه با شورای شهر کرمانشاه از این شورا خواسته تا قبل از پایان همین ماه نسبت به تشکیل جلسه رسمی اقدام کند که باید منتظر بمانیم که این اتفاق خواهد افتاد، یا نه؟ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عدم تشکیل جلسه عصر روز گذشته(23 دی) شورا در فرمانداری به دلیل غیبت برخی اعضا، گفت: این جلسه به دلیل غیبت چهار نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه تشکیل نشد.

رنجبر اضافه کرد: هر نوع غیبت یا ترک جلسات شورا از سوی اعضای شورای شهر تضییع حقوق عامه مردم بوده و تخلفات اعضا در این مورد باید در اولین جلسه رسمی شورا مطابق آیین نامه داخلی شوراها بررسی و به فرمانداری گزارش شود و پس از آن اقدامات قانونی شامل گزارش تخلفات به هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات شورای شهر کرمانشاه تمام می شود؟

اختلافات شورای شهر کرمانشاه تمام می شود؟