مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:102021-01-13اقتصادي

دخالت افراد در تعیین ارزش سهم ها مردم را به بورس بدبین می کند


کارشناس اقتصادی و تحلیلگر بازار بورس گفت: دخالت افرادی خارج از حیطه تصمیم گیری شرکت ها و بازار بورس، در تعیین ارزش سهم ها مردم را به بورس بدبین می کند.

- ایسنا/اردبیل کارشناس اقتصادی و تحلیلگر بازار بورس گفت: دخالت افرادی خارج از حیطه تصمیم گیری شرکت ها و بازار بورس، در تعیین ارزش سهم ها مردم را به بورس بدبین می کند.

مهدی احمدی اوچبلاغ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باید قیمت سهم ها توسط عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان تعیین شود و این روند هر بازاری در اقتصاد است.

وی با دخالت های غیرکارشناسی در بازار سهام می تواند موجب خروج نقدینگی از این بازار شود، تصریح کرد: باید نقدینگی ها بازار بورس به سمت افزایش تولید در شرکت ها سوق داده شود و اگر چنین کاری انجام نشود عملاً می تواند بر اقتصاد کشور تأثیر منفی داشته باشد.

احمدی اوچبلاغ با اشاره به اینکه نقدینگی موجود در بازار بورس می تواند موجب رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی شود، ادامه داد: ارزش سهام شرکت ها باید بر اساس تولیدات، سود، زیان، صادرات محور یا واردات محور بودن، بازار مصرف و مواردی از این دست تعیین شود.

این کارشناس اقتصادی و تحلیلگر بازار بورس در پاسخ به اینکه وضعیت بورس در شرایط فعلی چگونه قابل تحلیل است، تصریح کرد: رشد روزانه شاخص کل بورس و البته سود 5 درصدی سهم ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت افراد در تعیین ارزش سهم ها مردم را به بورس بدبین می کند

دخالت افراد در تعیین ارزش سهم ها مردم را به بورس بدبین می کند