مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 20:352021-01-12حوادث

اسکورت خودروی حامل سلاح به تهران!


رییس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت اعضای باندی خبر داد که تعدادی سلاح را به تهران منتقل کرده بودند و گفت: از اعضای این باند 9 قبضه سلاح شکاری و 23 فشنگ کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ نجم الدین رشیدی افزود: بیست و یکم دی ماه خبری توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد مبنی بر فعالیت سازمان یافته افرادی در فضای مجازی در زمینه خرید و فروش سلاح و مهمات شکاری به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام شد.

وی ادامه داد: گزارش اولیه نشان داد افرادی با تشکیل باند در حال خرید و فروش اسلحه و از مدت ها قبل نیز تحت تعقیب این پلیس هستند که موضوع به طور مشترک در دستور کار قرار گرفت.

رییس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: پس از انجام بررسی های اولیه و شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای این شبکه، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت تمام اعضای این شبکه صادر شد.

در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد ساعت 2:30 بامداد دیروز یکی از اعضای این باند، تعدادی اسلحه شکاری را با یک دستگاه خودروی 405 در معیت سه دستگاه خودروی سواری 405 و پژو پارس که از استان های غربی کشور تهیه کرده بودند، به شهر تهران وارد کرده و قصد تخلیه اسلحه ها را در مخفیگاه شان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورت خودروی حامل سلاح به تهران!

اسکورت خودروی حامل سلاح به تهران!