مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:202021-01-12سياسي

بررسی وضعیت محصولات تراریخته در کمیسیون کشاورزی مجلس


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی وضعیت واردات، تولید و توزیع محصولات تراریخته (غیر ارگانیک) در جلسه کمیسیون کشاورزی آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی وضعیت واردات، تولید و توزیع محصولات تراریخته (غیر ارگانیک) در جلسه کمیسیون کشاورزی آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جلال محمودزاده در گفت وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(سه شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نشست امروز ما در مورد محصولات تراریخته بود.

محصولات تراریخته همان محصولات غیر ارگانیک است یعنی محصولی که روند تولید آنها (کاشت، داشت و برداشت) غیر طبیعی بوده و در آن از فرآیند شیمیایی به کار استفاده می شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه واردات و تولید محصولات تراریخته موافقان و مخالفانی دارد، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس با واردات، تولید و توزیع محصولات تراریخته مخالف است.

به عبارت دیگر کمیسیون خواستار آزمایش های دقیق علمی بر روی محصولات تراریخته است.

ما باید در مجلس قوانینی تصویب کنیم که وزارت جهاد کشاورزی بتواند نیاز داخل به محصولات تراریخته را از داخل کشور و با آزمایش های دقیق علمی تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت محصولات تراریخته در کمیسیون کشاورزی مجلس

بررسی وضعیت محصولات تراریخته در کمیسیون کشاورزی مجلس