مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:452021-01-12سياسي

حل مشکل کنتورسازی نیازمند دستور رییس قوه قضاییه است


به دنبال احیای شرکت کنتورسازی هستیم اما این کار نیازمند دستور سران قوه و برای بازگشت شرکت به دولت و یا خلعید مالکین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد قاسمی در نشئت با اصحاب رسانه که پیش از ظهر سه شنبه در سالن شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: شرکت کنتورسازی در چند سال اخیر به یکی از مهم ترین بحران های کارگری در استان تبدیل شده بود.

وی افزود: بخشی از این بحران پس از مدت ها فریاد و تظلم خواهی از سوی کارگران با پیگیری های معاون رییس جمهور و پرداخت معوقات کارگران رفع شد اما مشکل پایان نیافته است.

دادستان قزوین ادامه داد: راه اندازی شرکت نیازمند حل مشکل مدیریتی و همچنین پرداخت بدهی های شرکت است اما متأسفانه میزان بدهی های شرکت از میزان سرمایه آن خیلی بیشتر است و این کار راه گره زده است.

وی بیان کرد: بیش از 11 هزار نفر نیز از طریق بورس سهامدار این شرکت هستند اما صاحب شرکت و فرزند وی به دلیل پرونده ای که برای تخلفات صورت گرفته در بورس دارند در بازداشت به سر می برند.

قاسمی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی این شرکت پرونده های قضایی، میزان بالای بدهی و همچنین مالیات شرکت است که سدی برای ادامه کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کنتورسازی نیازمند دستور رییس قوه قضاییه است

حل مشکل کنتورسازی نیازمند دستور رییس قوه قضاییه است