مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:102021-01-12سياسي

بنیاد مستضعفان طرح هایی برای حمایت از کولبران در دست اجرا دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در افتتاحیه 5 طرح بزرگ سرمایه گذاری بزرگ در 5 استان کشور که به صورت ویدیوکنفرانس در قروه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در کشور و کردستان اظهار داشت: کردستان سرزمین شهدای مظلوم انقلاب اسلامی و هزار شهید پیشمرگان مسلمان کرد است و این منطقه جزو پیکره نظام محسوب می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از افتتاح این پروژه ها، اعلام تلاش بنیاد مستضعفان و دستگاه های دیگر در راستای پیشبرد و توسعه کشور با ایجاد طرح های کشاورزی و دامپروری است که با تکیه بر توان داخلی و تلاش مسئولان به سرانجام رسیده است.

فتاح افزود: رفع تحریم ها، ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی و.

در زمینه تولید صنایع کشاورزی، دامپروری، دارویی از جمله اهداف این 5 پروژه ملی بوده است که در آینده نزدیک شاهد صادرات صنایع وابسته این محصولات به کشورهای مختلف خواهیم بود.

رییس بنیاد مستضعفان اذعان داشت: سالانه 500 هزار تن شیر توسط واحدهای تولیدی بنیاد در کشور تولید می شود و درصدد افزایش آن با مشارکت حداکثری مردم از سال آینده خواهیم بود.

فتاح در ادامه افزود: استراتژی بنیاد مستضعفان در بهره برداری از این 5 پروژه با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومان که با احتساب امروز حدود 800 میلیون تومان است، اشتعالزایی، تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان طرح هایی برای حمایت از کولبران در دست اجرا دارد

بنیاد مستضعفان طرح هایی برای حمایت از کولبران در دست اجرا دارد