مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:452021-01-12اجتماعي

مهار و مدیریت کامل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در میقان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان کاملا مهار و مدیریت شده است، از استمرار پایش ها بطور مستمر خبر داد.

- رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت : تلفات آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 28 آذرماه  در تالاب میقان آغاز شد و از همان ابتدای نمایان شدن ویروس در منطقه  تیم های عملیاتی اقدامات گسترده ای را  به منظور مهار و کنترل  بیماری در این منطقه انجام دادند و تجهیزات مورد نیاز نیز مستقر شد.

وی با اشاره باینکه عملیات مهار در تالاب 12 هزار هکتاری میقان به پایان رسیده ولی اعمال مختومه شدن حداقل تا یکماه بعد ادامه خواهد داشت  افزود : در حال حاضر طی بازدیدهای و پایش های اخیر تلفاتاتی گزارش نشده  و مهار به بهترین شکل انجام شده ولی ضرورت دارد تا حداقل یکماه آینده برای مختومه کردن این بیماری ، عملیا ت رصد وپایش ادامه یابد.

میرزایی خاطر نشان کرد: در زمان بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان در سال 95، این بیماری سه ماه به طول انجامید اما در سال جاری با مدیریت ستاد بحران استان  و همکاری دستگاههای زیربط ، و تشخیص سریع ، کنترل  و مهار بیماری در تالاب میقان بدر کوتاه ترین زمان ممکن به نحو مطلوبی انجام شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار و مدیریت کامل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در میقان

مهار و مدیریت کامل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در میقان