مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 06:252021-01-12ورزشي

طبیعت برفی اندبیل خلخال فرصتی برای ایجاد پیست اسکی


همزمان با فصل زمستان و جلوه یکپارچه برف در شهرستان خلخال، تفرجگاه اندبیل می تواند مکانی مناسب برای ورزش های زمستانی باشد که ایجاد پیست اسکی و تله سیژ در این منطقه از مطالبات مردم منطقه است.

- خبرگزاری فارس - اردبیل سیدمصطفی مرادخانی: همزمان با فصل زمستان و جلوه یکپارچه برف در شهرستان خلخال، تفرجگاه اندبیل با جنگل های بلوط و ارس زیبایی خاصی در فصل زمستان دارد ولی قدم گذاشتن در هر چهار فصل به این نقطه از شهرستان خلخال، باعث جلب توجه همگان به زیبایی کم نظیر و بی مثالش می شود.

کمبود امکانات ورزشی از جمله تله سیژ که از مطالبات ورزشکاران و مردم شهرستان خلخال در این منطقه است، از اسقبال علاقه مندان نکاسته و همچنان مردم حتی پای پیاده مسیر 5 کیلومتری از شهر خلخال را برای حضور در این منطقه گردشگری طی کرده و به ورزش ها و تفریحاتی مثل تیوب سواری می پردازند؛ البته تیوب سواری با وجود مفرح و هیجانی بودن، خطرناک و حادثه ساز است.

اندبیل؛ زیباترین پیست اسکی جنگلی شمال غرب کشور این تفرجگاه که یکی از زیباترین پیست های اسکی جنگلی شمال غرب کشور در آن واقع شده، با شیب استاندارد و طولانی می تواند مکانی مناسب برای ورزش های زمستانی باشد که اقدامات لازم در خصوص تجهیز این پیست زیبا به تله سیژ به صورت جدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی از چندماه پیش آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت برفی اندبیل خلخال فرصتی برای ایجاد پیست اسکی

طبیعت برفی اندبیل خلخال فرصتی برای ایجاد پیست اسکی