مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:352021-01-12سياسي

تفکر و حرکت انقلابی حلال بسیاری از مشکلات جامعه است


فرماندار رشت با تأکید بر آگاهی بخشی به جامعه در زمینه دستاوردهای انقلاب، گفت: تفکر و حرکت انقلابی حلال بسیاری از مشکلات جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فتح الهی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی ستونی برای انقلاب و خاری در چشم دشمنان این نظام بود.

فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این انقلاب زمانی رقم خورد که قدرتمندان دنیا تصور نمی کردند که رهبری همچون امام خمینی (ره) بتواند با درایت و هوشمندی انقلاب جمهوری اسلامی را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه با تفکر و حرکت انقلابی می توان در سخت ترین شرایط هم موفق بود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که نقش ه های شوم دشمنان بر ملأ شد.

فتح الهی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز سربازان انقلاب با تمامی کمبودها و امکانات یک وجب از این خاک را در اختیار بیگانگان قرار ندادند، گفت: برای حفظ و تعالی این انقلاب نیز نباید از مسیر اصلی این جریان خارج شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر مسئولیت ما در مقابل انقلاب بسیار سنگین است، افزود: با اجرای همان تفکر انقلابی سال های اولیه انقلاب می توانیم به پیشرفت و تعالی بیشتر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و حرکت انقلابی حلال بسیاری از مشکلات جامعه است

تفکر و حرکت انقلابی حلال بسیاری از مشکلات جامعه است