مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 20:502021-01-11سياسي

نواب کارگروه بانوان خانه احزاب سیستان وبلوچستان انتخاب شدند


نایب رییس خانه احزاب سیستان و بلوچستان گفت: اولین جلسه کارگروه بانوان خانه احزاب استان با موضوع انتخاب نواب این کارگروه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین جلسه کارگروه بانوان خانه احزاب استان سیستان و بلوچستان امشب برگزار شد و با رأی حاضرین خانم سعیده خاشی از فراکسیون اصلاح طلب نایب رییس اول و خانم زینب اکبری از فراکسیون اصولگرا نایب رییس دوم و خانم مهشید راشکی به عنوان مسئول دبیرخانه این کارگروه انتخاب شدند.

مطهره مرادی، رییس کارگروه بانوان در این جلسه ضمن برشمردن اهداف کارگروه بانوان اظهار داشت: ایجاد و تحکیم همبستگی میان زنان و ایجاد شبکه استانی از زنان آگاه و مسئولیت پذیر از طریق اطلاع رسانی و آموزش از اقدامات عملی است که در این کارگروه در پی آن هستیم، همچنین شناسایی زنان توانمند و تهیه بانک اطلاعاتی درباره آنان، مدارج، تخصص، سابقه های علمی و اجرایی شأن و نیز تهیه برنامه توانمندسازی زنان کاندیدهای انتخابات و عملیاتی کردن آن به منظور فراهم آوردن امکان رقابت های انتخاباتی از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این دوره از کارگروه بانوان خانه احزاب است.

وی در خصوص حضور زنان در عرصه های مختلف کشور گفت: فعالیت زنان منحصر به زمان حال نیست و زنان قبل از انقلاب نیز حضور اجتماعی مؤثری در کشور داشته اند و با تلاش های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواب کارگروه بانوان خانه احزاب سیستان وبلوچستان انتخاب شدند

نواب کارگروه بانوان خانه احزاب سیستان وبلوچستان انتخاب شدند