مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:252021-01-11سياسي

2 انتصاب در معاونت فضای مجازی صداوسیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی صداوسیما، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی طی حکمی بنا به پیشنهاد مدیر کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی، - معاون فضای مجازی صداوسیما احکامی را برای اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی صداوسیما، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی طی حکمی بنا به پیشنهاد مدیر کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی، حجت الاسلام علیرضا رستگاران را به سمت مدیر سرویس های خطی این اداره کل منصوب کرد.

متن حکم مدیر سرویس های خطی بدین شرح است: ارائه سرویس های خطی در قالب کانال های رادیویی و تلویزیونی در بستر تلویزیون تعاملی، استفاده از ظرفیت های پخش زنده شبکه های ملی و استانی، مدیریت دقیق بر ارائه سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها برای تمامی شبکه ها و تعامل مناسب با واحد های مرتبط در معاونت فضای مجازی از مهمترین اقدامات مورد انتظار در چارچوب شرح وظایف ابلاغی در آن مدیریت است.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 انتصاب در معاونت فضای مجازی صداوسیما

2 انتصاب در معاونت فضای مجازی صداوسیما