مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:502021-01-11اقتصادي

300 میلیون تومان برای کشف معبد لائودیسه نهاوند اختصاص یافت


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: به منظور آغاز عملیات اجرایی حفاری ششمین مرحله کاوش معبد لائودیسه در نهاوند 300 میلیون تومان اعتبار به این اداره اختصاص یافت.

- محسن جانجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد:  به منظور آغاز عملیات اجرایی حفاری ششمین مرحله کاوش معبد لائودیسه در نهاوند 300 میلیون تومان اعتبار به این اداره اختصاص یافت.

وی گفت: مرحله ششم آخرین مرحله از کاوش این معبد است که از اسفند در صورت مساعد بودن هوا با حضور کارشناسان و با مشاوره دکتر رهبر سرپرست چهار مرحله کاوش این معبد و زیر نظر اینجانب انجام می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه تاکنون نتایج مثبتی از کاوش ها به دست آمده است اضافه کرد: انتظار مردم از کاوش هایی که از سال 84 آغاز شد این بود که علاوه برکشف معبد و رسیدن به این اثر مهم باستانی، وضعیت ساکنان به لحاظ ساخت و ساز تعیین تکلیف شود اما با توجه به وضعیت منطقه و آواربرداری های صورت گرفته در گذشته که توسط اهالی انجام شده به هم خوردن بافت و لایه خاک باعث ایجاد مشکل شد و رسیدن به نتایج قطعی را تا کنون میسر نساخته که امیدواریم در این مرحله به هدف مورد نظر دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیون تومان برای کشف معبد لائودیسه نهاوند اختصاص یافت

300 میلیون تومان برای کشف معبد لائودیسه نهاوند اختصاص یافت