مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:452021-01-11اقتصادي

بازگشایی تالارها بعد از یک سال + مقررات جدید


رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد که از روز گذشته تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت پس از یک سال تعطیلی بازگشایی شدند.

- رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد که از روز گذشته تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت پس از یک سال تعطیلی بازگشایی شدند.

خسرو ابراهیمی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازگشایی تالارها به این معنی نیست که مهمانی برگزار می شود، بلکه فقط مجوز فعالیت به صنوف این رسته داده شده است.

نایب رییس دوم اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مانند گذشته صاحبان تالارها موظف به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت هستند، گفت: این واحدها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان و با تاییدیه اتحادیه فعالیت می کنند.

وی همچنین از ممنوعیت پذیرایی سلف سرویس به دلیل لمس آن از سوی افراد مختلف و بالا بردن ریسک ابتلا به بیماری در تالارها خبر داد.

ابراهیمی نیا در پایان از شهروندان خواست که در برگزاری مراسم ها فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تاکید کرد که فعالیت این واحدها از سوی سازمان های ناظر از جمله وزارت بهداشت، اتاق اصناف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تالارها بعد از یک سال + مقررات جدید

بازگشایی تالارها بعد از یک سال + مقررات جدید