مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:352021-01-11اقتصادي

عملیات پیش راه اندازی پالایشگاه نفت قشم آغاز می شود


مدیرعامل پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم گفت: عملیات پیش راه اندازی بزرگترین پالایشگاه قیر کشور زیر مجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد بدون حضور لایسنسور خارجی و تنها با اتکاء بر توان مهندسان داخلی روز پنجشنبه هفته جاری(25دی ماه) با حضور رییس جمهور به .

- مدیرعامل پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم گفت: عملیات پیش راه اندازی بزرگترین پالایشگاه قیر کشور زیر مجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد بدون حضور لایسنسور خارجی و تنها با اتکاء بر توان مهندسان داخلی روز پنجشنبه هفته جاری(25دی ماه) با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم محمودی با اشاره بر تکیه بر توان مهندسان و سازندگان تجهیزات داخلی دراین پروژه تاکید کرد: این پالایشگاه با ظرفیت 70 هزار بشکه در روز برنامه ریزی شده که در 2 فاز مختلف و هر فاز 35 هزار بشکه در حال اجراست.

به گفته وی تا کنون در جهت اجرای این طرح حدود 135میلیون یورو منابع ارزی هزینه شده که ازاین میزان 85 میلیون یورو متعلق به صندوق توسعه ملی و مابقی از سوی گروه گسترش انرژی پاسارگاد تامین گردیده است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم اظهار کرد: تا کنون در جهت اجرای این طرح مبلغی حدود 280 تا 300 میلیارد تومان نیز به صورت ریالی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیش راه اندازی پالایشگاه نفت قشم آغاز می شود

عملیات پیش راه اندازی پالایشگاه نفت قشم آغاز می شود