مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:452021-01-11فناوري

تولید نرم افزار آموزشی با سرعت اینترنتی پایین /نارضایتی از معلمان و والدین نداشتیم


جوانان نخبه بابلی عضو مرکز رشد دانشگاه نوشیروانی بابل نرم افزار آموزشی به نام رایسا تولید کردند که عنوان می شود؛ بسیاری از نقص های شاد را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سعید فضیلت و آقای عابسی از نخبگان مرکز رشد دانشگاه نوشیروانی بابل و از تولیدکنندگان نرم افزار تخصصی رایسا در حوزه کرونا یی و لزوم آموزش مجازی بپردازد.

وی افزود: نرم افزار رایسا با دارا بودن کد برنامه نویسی و سرور متناسب و قابلیت آپلود حتی در مکان هایی که سرعت اینترنت پایین است، اقدام به برگزاری کلاس آنلاین می کند، برای راستی آزمایی این نرم افزار که در سخت افزارهایی همچون گوشی و تبلت اندروید قابل استفاده است، در مدرسه پایه ابتدایی کمال بابل با فعالیت 25 کلاس حدود 30 نفره و مدرسه هدف بابلسر فعال شد و بدون هیچ اعتراضی در حال استفاده است که توانسته رضایت والدین دانش آموزان را جلب کند.

این مخترع گفت: معلمان و دانش آموزان با نصب این نرم افزار می توانند به صورت آنلاین در کلاس های درس همچون روزهای عادی که در کلاس های واقعی حاضر بودند وارد شده و درس را بیاموزند، ویژگی های؛ کیفیت بالای تصویر، امکان چت آنلاین و قفل چت همچون شبکه های اجتماعی، امکان پخش صدا و تصاویر همه دانش آموزان، امکان خصوصی سازی پرسش و پاسخ و زمینه ضبط خودکار و آرشیو، بدون قطعی و اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نرم افزار آموزشی با سرعت اینترنتی پایین /نارضایتی از معلمان و والدین نداشتیم

تولید نرم افزار آموزشی با سرعت اینترنتی پایین /نارضایتی از معلمان و والدین نداشتیم