مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:202021-01-10حوادث

کشف 130 هزار قرص غیرمجاز از یک عطاری در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 130 هزار قرص غیرمجاز از یک عطاری در شهرک بنفشه کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی اطلاع مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز در خصوص تهیه قرص های غیرمجاز توسط اعضای یک باند و پخش و فروش آن در بین عطاری ها و مشتریان خاص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی های اولیه محرز شد که اعضای این باند مواد اولیه قرص را طی فرایندی خاص تبدیل کرده و پس از آماده سازی، بین عطاری ها و مشتریان خود به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، عطاری مورد نظر را که محل فعالیت اعضای این باند بود را در منطقه شهرک بنفشه کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد صنفی موفق به دستگیری 2 نفر از اعضای باند شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از داخل خودرو و مغازه عطاری تعداد 130 هزار قرص غیرمجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص های کشف شده حدود 6 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 130 هزار قرص غیرمجاز از یک عطاری در البرز

کشف 130 هزار قرص غیرمجاز از یک عطاری در البرز