مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:152021-01-10پزشكي

بررسی وضعیت 112 هزار نفر از نزدیکان مبتلا به کرونا در همدان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بررسی وضعیت 112 هزار نفر از افراد نزدیک بیماران کرونا در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، منوچهر کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  خوشبختانه همدان جزو استان هایی است که مردم از سطح سواد بالایی در برخورد با کرونا قرار دارند که نقش  رسانه ها در آگاهی و اطلاع رسانی در این زمینه مهم بوده است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم مردم بدانند مراکز 16 ساعته خدمات رسانی می کنند و پایگاه های بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت نیز فعال هستند گفت: رسیدگی به بیماران دیگر در سایه کرونا قرار نگرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه نباید سایر مراقبت ها تحت تاثیر کرونا قرار گیرد افزود: باید مردم به موقع به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

وی در خصوص نحوه تزریق واکسن آنفلوآنزا به مردم گفت: این دارو برای گروه های هدف از جمله زنان باردار در نظر گرفته شده و کودکان نیز برای دریافت واکسن در اولویت هستند.

کرمی با اشاره به اینکه در صورت ورود واکسن آنفلوآنزا اطلاع رسانی خواهیم کرد چون معتقدیم تا بهمن ماه می توان آن را استفاده کرد بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا بررسی 112 هزار نفر از افراد نزدیک به 27 هزار فرد مبتلا به کرونا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت 112 هزار نفر از نزدیکان مبتلا به کرونا در همدان

بررسی وضعیت 112 هزار نفر از نزدیکان مبتلا به کرونا در همدان