مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:102021-01-10سياسي

مراسم فاطمیه در خراسان شمالی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: فاطمیه هویت ما را تشکیل می دهد و مراسم آن باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان محدود برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر است که در قالب آن ها فرهنگ دینی و هویت خود را ترویج و تبلیغ می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری شایسته مراسم ایام فاطمیه، افزود: باید مراسم این ایام منشأ وحدت و ایجاد بصیرت در جامعه باشد؛ ازاین رو همه مراقب باشند در مراسم فاطمیه مطالب تفرقه انگیز مطرح نشده و به وحدت و اتحاد ما خدشه ای وارد نشود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اظهارات موافقان و مخالفان برگزاری مراسم فاطمیه، گفت: چه کسانی که خواستار برگزاری و چه کسانی که خواستار عدم برگزاری مراسم فاطمیه هستند همه پیرو اهل بیت (ع) و محب ائمه اطهار (ع) هستند؛ اما هر کدام از زاویه نگاه خود به این موضوع می نگرند.

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان شمالی تصریح کرد: برای تصمیم گیری در این موضوع باید هم دغدغه دینی و ارزشی و هم دغدغه سلامت و جان انسان ها را مدنظر قرار داد؛ اما با توجه به اینکه در و فاطمیه هویت ما را تشکیل می دهند و مراسم آن ها باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود؛ اما درعین حال ضروری است در این زمینه مدیریت و نظارت ویژه ای صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم فاطمیه در خراسان شمالی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود

مراسم فاطمیه در خراسان شمالی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود