مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:452021-01-10اجتماعي

قوانین هوای پاک باید در تمامی نقاط استان اعمال شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوینگفت: دستگاه های سنجش آلودگی هوا در سایر شهرهای استان راه انداری و اطلاعات وضعیت آب و هوا برای تمام کمسیون ها و کارگروه های مربوط ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرعلی فرخزاد در در نشست کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار و پیشگیری از آلودگی هوا پیش از ظهر یکشنبه با اشاره به شرایط فعلی محیط زیست استان اظهار کرد: کنترل و کاهش تعداد روزهای ناسالم و کاهش آلودگی تاکنون نتایج فعالیت، اقدامات و هماهنگی بوده چنانچه که در سال گذشته شهر آبیک چند روز متوالی، آلوده ترین شهر کشور بود اما حالا تعداد روزهای آلوده کاهش داشته است اما برای حل مشکل آلودگی دائم به همکاری های بیشتری در این حوزه نیاز است.

وی گفت: لازم است دستگاه های سنجش آلودگی هوا در سایر شهرهای استان راه انداری شود و اطلاعات وضعیت آب و هوا برای تمام کمسیون ها و کارگروه های مربوطه ارسال گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: اجرای قوانین هوای پاک باید در تمام نقاط استان اعمال شده و بر روی نحوه مدیریت سوخت گاز و مازوت و تولید برق در نیروگاه شهید رجایی و معادن استان قزوین اجرایی شده و همچنین شناسایی صنایع آلاینده باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به متخلفان، قوانین مربوطه اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین هوای پاک باید در تمامی نقاط استان اعمال شود

قوانین هوای پاک باید در تمامی نقاط استان اعمال شود