مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:352021-01-10سياسي

جایگاه برجسته امام خمینی و حوزه علمیه قم در تبلیغ دین


مدیر حوزه های علمیه با اشاره به جایگاه ویژه امام خمینی و حوزه قم در تبلیغ اسلام گفت: نگاه راهبردی، شناخت صحیح جامعه و تبلیغ گسترده امام سبب شکل گیری و جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و گفت: امثال آیت الله مصباح یزدی و مرحوم آیت الله محمد یزدی از بزرگان و پیشگامان حوزه و انقلاب اسلامی بودند که به لقاء الله پیوستند و باید همواره به روح پاک این عزیزان درود فرستاد.

وی با اشاره به اینکه خدمات پرافتخار سازمان تبلیغات اسلامی چه در سطح کشور و چه در سطح استان قم شایسته تقدیر است افزود: حجت الاسلام و المسلمین قمی حقیقتاً مدیری رشید، بصیر، فهیم و فعال در صحنه است و حضور ایشان در سازمان تبلیغات اسلامی نوید بخش حرکات و تحولاتی مثبت بوده و هست.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه حجت الاسلام عزت زمانی در طول مدیریت خود بر اداره تبلیغات اسلامی قم یک نیروی فعال و بسیجی و جهادی بودند، گفت: از تمام نهادهای تبلیغی حوزه علمیه به ویژه از گروه های جهادی و خیل عظیم طلاب تبلیغی آتش به اختیار همیشه حاضر در صحنه باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه برجسته امام خمینی و حوزه علمیه قم در تبلیغ دین

جایگاه برجسته امام خمینی و حوزه علمیه قم در تبلیغ دین