مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:502021-01-10بين الملل

تأکید کره شمالی بر ظرفیت های دفاعی در قوانین اصلاح شده حزب


رسانه های دولتی کره شمالی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، این کشور اهمیت ظرفیت های قدرتمند دفاعی در مهار تهدیدهای نظامی را در قوانین اصلاح شده حزب حاکم کارگر روشن کرده است.

- رسانه های دولتی کره شمالی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، این کشور اهمیت ظرفیت های قدرتمند دفاعی در مهار تهدیدهای نظامی را در قوانین اصلاح شده حزب حاکم کارگر روشن کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بر اساس خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، این تجدیدنظر روز شنبه در جلسه روز پنجم هشتمین کنگره حزب در پیونگ یانگ انجام شد، یک روز پس از آنکه کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، آمریکا را به عنوان اصلی ترین دشمن این کشور تعریف کرد و وعده داد زرادخانه هسته ای خود را تقویت کند.

در گزارش KCNA آمده است: در مقدمه جلسه به وضوح روشن شد که ظرفیت های دفاعی قدرتمند، به طور بنیانی به مقابله با تهدیدات نظامی می پردازد و از ثبات و محیط مسالمت آمیز شبه جزیره کره حفاظت می کند.

خبرگزاری مرکزی کره اعلام کرد، این تجدیدنظر منعکس کننده موضع قاطع کره شمالی در ایجاد صلح بادوام در شبه جزیره و پیشبرد وحدت بر پایه نیروی نظامی قدرتمند است.

پیونگ یانگ در مقدمه همچنین افزود که نیروهای مسلح جمهوری خلق کره را به لحاظ سیاسی، ایدئولوژیکی و در تکنیک نظامی، به طور پیوسته تقویت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید کره شمالی بر ظرفیت های دفاعی در قوانین اصلاح شده حزب

تأکید کره شمالی بر ظرفیت های دفاعی در قوانین اصلاح شده حزب