مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:252021-01-10اقتصادي

اجرای 55 پروژه بازآفرینی شهری در 24 محله کردستان


سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اقدامات و عملکرد مناسب کردستان درحوزه بازآفرینی شهری گفت: در حال حاضر 24 محله در سطح استان زیر برنامه بازآفرینی شهری قراردارند که قریب 55 پروژه اجرایی در این محلات در دست اجرا است.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اقدامات و عملکرد مناسب کردستان درحوزه بازآفرینی شهری گفت: در حال حاضر 24 محله در سطح استان زیر برنامه بازآفرینی شهری قراردارند که قریب 55 پروژه اجرایی در این محلات در دست اجرا است.

مصطفی رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حجم ریالی پروژه های بازآفرینی شهری استان نزدیک به 120 میلیارد تومان است که با بهره برداری از این 55 پروژه شاهد تحول اساسی در حوزه ارتقای کیفیت زندگی ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری خواهیم بود.

وی افزود: در سال مالی 97 حدود 55 میلیارد و در سال مالی 98 نیز 20 میلیارد تومان از اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران به پروژه های سطح استان تزریق شد و یک گام بلند در تکمیل پروژه های اجرایی ما بود که تعدادی از آنها در سال 98 و تعدادی نیز در سال 99 به بهره برداری رسیدند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان، اظهار امیدواری کرد که در سال 1400 بخش عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 55 پروژه بازآفرینی شهری در 24 محله کردستان

اجرای 55 پروژه بازآفرینی شهری در 24 محله کردستان