مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:152021-01-10اقتصادي

بدهی 860 میلیارد تومانی دولت به بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد


مدیر اقتصاد و دارایی با اشاره به فرصت تبصره 5 قانون گفت: دولت میلیاردها تومان به بخش خصوصی استان بدهکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، غضنفر آرام در نشست شورای بانکی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه تبصره 5 قانون بودجه از سال 96 در بودجه گنجانده شده اظهار کرد:هدف تبصره 5 قانون پرداخت بدهی دولت به بخش خصوصی وهمچنین وصول مطالبات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: عملیات پرداخت بدهی و وصول مطالبات دولت در قالب تبصره 5 قانون بودجه از دو طریق تهاتر مالیاتی و تهاتر بانکی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای تبصره 5 قانون بودجه بخش خصوصی بدون اینکه تورم و نقدینگی حاصل شود، به مطالبات خود خواهد رسید و دولت نیز می تواند به پرداخت بدهی و وصول مطالبات اقدام کند.

این مسئول عنوان کرد: دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد قریب به 860 میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار است، که با تهاتر بانکی موضوع تبصره 5 قانون بودجه با پیمانکاران در قالب پرداخت تسهیلات بانکی می توان این حجم بدهی را کاهش داد.

آرام با اشاره به رشد تهاتر بانکی سال 98 نسبت به سال 97 در استان، گفت: تهاتر بانکی استان در سال 97 سی میلیارد تومان بوده، که این مبلغ در سال 98 به 106 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 860 میلیارد تومانی دولت به بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد

بدهی 860 میلیارد تومانی دولت به بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد