مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:102021-01-10سياسي

یک پایگاه سلامت خیرساز در روستای سنجر دزفول کلنگ زنی شد


با حضور جمعی از مسئولان، عملیات اجرایی احداث یک پایگاه سلامت خیرساز در روستای سنجر دزفول آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین کلنگ زنی این پایگاه سلامت در روستای سنجر، اظهار کرد: این مجمع از سال 91 آغاز به کار کرده است و در این مدت 21 پروژه شامل هشت پایگاه سلامت شهری و روستایی، پنج مرکز جامع سلامت، چهار پایگاه اورژانس 115، سه خانه بهداشت و یک مرکز دیالیز ساخته است.

علیرضا مجدی نسب افزود: این پایگاه سلامت نیز بیست و دومین پروژه مجمع خیرین سلامت دزفول است که به همت خانواده نیکوکار مرحوم عبدالرحیم عیدیان عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای احداث این پایگاه سلامت را 15 میلیارد ریال برشمرد و گفت: خانواده نیکوکار مرحوم عبدالرحیم عیدیان تمام اعتبار احداث این پایگاه را تقبل کرده اند.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول با بیان اینکه خیرین حوزه سلامت دزفول تاکنون 30 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی را به انجمن های درمانی اهدا کرده اند، عنوان کرد: خیران دزفول همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به منظور مقابله با این ویروس، 70 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی را به بیمارستان گنجویان اهدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پایگاه سلامت خیرساز در روستای سنجر دزفول کلنگ زنی شد

یک پایگاه سلامت خیرساز در روستای سنجر دزفول کلنگ زنی شد