مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:002021-01-10پزشكي

4 قلوهای مادر 23 ساله مشهدی در بیمارستان حضرت ام البنین(س)متولد شدند


رییس بیمارستان حضرت ام البنین(س)از تولد نوزادان 4 قلو از یک مادر 23 ساله مشهدی در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: سه نوزاد پسر و یک نوزاد دختر در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه این مرکز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر فریده اخلاقی خاطر نشان کرد: در سابقه زایمان های سالمی که از زمان تأسیس بیمارستان حضرت ام البنین(س) تاکنون انجام شده از 2 قلو تا 5 قلو داشتیم و در آخرین مورد چندقلوزایی سالم در این مرکز درمانی تولد 4 قلوهای یک مادر 23 ساله مشهدی است.

استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: سالانه دو قلوزایی در بیمارستان حضرت ام البنین(س) زیاد داریم، اما از 2 قل به بالا در موارد خاص بوده و از ابتدای امسال تاکنون 2 مورد 3 قلوزایی و یک مورد 4 قلوزایی داشته ایم که خوشبختانه حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

رییس بیمارستان حضرت ام البنین(س) با بیان اینکه پدران و مادران در زمان قبل از باروری و مادران در زمان بارداری نباید از داروهای کمکی و تقویتی با عنوان چندقلوزایی استفاده کنند.

همچنین، دکتر معصومه میرتیموری، متخصص زنان و زایمان پزشک معالج مادر چهارقلوها گفت: خانم 23 ساله مشهدی در اولین زایمان خود بدون استفاده از داروهای کمکی و تقویتی محرک و تحریک کننده تخمک 4 قلوی سالم به دنیا آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 قلوهای مادر 23 ساله مشهدی در بیمارستان حضرت ام البنین(س)متولد شدند

4 قلوهای مادر 23 ساله مشهدی در بیمارستان حضرت ام البنین(س)متولد شدند