مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:552021-01-10فرهنگي

طرح تلفیق اکوتوریسم، گردشگری سلامت و کشاورزی در هورامان تدوین شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از تدوین طرح جامع تلفیق اکوتوریسم،گردشگری سلامت و کشاورزی در منطقه هورامان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، یعقوب گویلیان اظهار کرد: طرح جامع تلفیق اکوتوریسم و گردشگری سلامت و کشاورزی به همراه ارائه محصولات ارگانیک و صنایع دستی هورامان توسط رضا اندیشه کارشناس ارشد حشره شناسی و مدیر اقامتگاه بوم گردی تریفه در روستای دولاب، تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: این طرح در جشنواره ملی رویش دانشجویی در سال 98 به عنوان ایده برتر انتخاب شده است و در ارتباط با ثبت جهانی هورامان، کمک به جوامع روستایی و ارتباط دانشگاه با گردشگری و بوم گردی تدوین شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان خاطرنشان کرد: این طرح شامل سه بخش گردشگری با محوریت اقامتگاه های بوم گردی، صنایع دستی با محوریت آموزش و ایجاد بازار فروش و کشاورزی با محوریت ایجاد کلینیک گیاه پزشکی، مشاوره کشاورزی، بسته بندی محصولات و کشت و برداشت گیاهان دارویی است.

گویلیان اظهار کرد: این اداره کل آمادگی خود را برای حمایت از چنین طرح های کاربردی و زیربنایی اعلام می کند چرا که با اجرای این طرح می توان برای 40 نفر در فاز اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تلفیق اکوتوریسم، گردشگری سلامت و کشاورزی در هورامان تدوین شد

طرح تلفیق اکوتوریسم، گردشگری سلامت و کشاورزی در هورامان تدوین شد