مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:402021-01-10ورزشي

برای واکسیناسیون کووید حتی یک روز را هم نباید از دست داد


یک دکترای حرفه ای پزشکی واکسیناسیون را تنها راهکاری دانست که می تواند به کنترل همه گیری کووید در کشور کمک کند و تأکید کرد: شکست کرونا بدون واکسیناسیون امکان پذیر نیست و برای واکسیناسیون کرونا حتی یک روز را هم نباید از دست داد.

- ایسنا/اصفهان یک دکترای حرفه ای پزشکی واکسیناسیون را تنها راهکاری دانست که می تواند به کنترل همه گیری کووید در کشور کمک کند و تأکید کرد: شکست کرونا بدون واکسیناسیون امکان پذیر نیست و برای واکسیناسیون کرونا حتی یک روز را هم نباید از دست داد.

دکتر آنا دیلمی در گفت وگو با ایسنا، تنها راهکاری که می تواند به کنترل همه گیری در این شرایط کمک کند را واکسیناسیون دانست و تأکید کرد: شکست کرونا بدون واکسیناسیون امکان پذیر نیست، بنابراین درخواست می کنم مسئولان این موضوع را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گفته های مسئولان حداقل تا 6 ماه دیگر واکسن ایرانی برای واکسیناسیون جمعی آماده می شود، گفت: با ادامه این روند و تا زمان واکسیناسیون جمعی هر روز افراد زیادی را از دست می دهیم، بنابراین بهتر است حداقل دوزی از واکسن های خارجی را وارد کنیم و بخشی از افراد آسیب پذیر واکسینه شوند، همان طور که حتی کشورهایی که خودشان درحالی که تولید واکسن هستند هم واکسن خریده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واکسیناسیون کووید حتی یک روز را هم نباید از دست داد

برای واکسیناسیون کووید حتی یک روز را هم نباید از دست داد