مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 20:502021-01-09سياسي

عاملان کشتار شیعیان پاکستان باید مجازات شوند


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: شیعه در طول تاریخ گرفتار ستم ها، ظلم ها و حق کشی ها بوده و تا آخر نیز خواهد بود و این را ما می دانیم راه حق همیشه گرفتار این بلاها بوده و هست.

- ایسنا/قم رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: شیعه در طول تاریخ گرفتار ستم ها، ظلم ها و حق کشی ها بوده و تا آخر نیز خواهد بود و این را ما می دانیم راه حق همیشه گرفتار این بلاها بوده و هست.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در پایان جلسه درس خارج فقه خود، درباره ی کشتار شیعیان پاکستان عنوان کرد: باید خودمان را در غم بستگان شیعیانی که به وضع بسیار بدی به قتل رسیدند، شریک بدانیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: به هیچ وجهی ریخته شدن خون یک انسان بی گناه مورد قبول اسلام و هم چنین مورد قبول عقل نیست و اینها باید توجه داشته باشند که اگر انسان یک مومنی را به ناحق به قتل برساند غضب خدا بر آن مترتب است.

فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: چرا دولت پاکستان اجازه می دهد چنین مسائلی واقع شود؟ دولت ها نباید بگذارند چنین اموری که خلاف عقل و خلاف انسانیت و ادیان آسمانی است اتفاق بیافتد، همه مذاهب بشری حتی مذاهب غیر الهی قتل را به این نحوه ناحق تصدیق نمی کنند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: البته شیعه در طول تاریخ گرفتار این ستم ها، ظلم ها و حق کشی ها بوده و تا آخر نیز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان کشتار شیعیان پاکستان باید مجازات شوند

عاملان کشتار شیعیان پاکستان باید مجازات شوند