مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 15:102021-01-09سياسي

ارتقای زیر ساختها نیاز اساسی ساکنان شهر امیرکبیر است


دبیر مرکز مطالبه گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: یکی از مسائل شهر جدید امیرکبیر افزایش عوامل برانگیزاننده مانند ارتقای زیر ساختها برای اسکان هرچه بیشتر مالکین است.

- سید سعید مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امروز جمعی از اعضای مرکز مطالبه گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی از شهر جدید امیرکبیر بازدید کردند و جلسه مطالبه گری از مسئولان شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مجموعه برگزار شد گزارش اقدامات انجام شده ارائه شد و اعضای مرکز مطالبه گری ضمن قدردانی از نقاط قوت موجود، دغدغه های مردمی را به مسئولین منتقل کردند و خواستار تلاش برای رفع نقاط ضعف شهر از بدو تأسیس تا به حال شدند.

دبیر مرکز مطالبه گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یکی از مسائل شهر امیرکبیر افزایش عوامل برانگیزاننده برای اسکان هرچه بیشتر مالکین مانند پیگیری برای ارتقای زیر ساختهای بهداشتی، درمانی، آموزشی و حمل و نقل است.

میرنظامی افزود: تسریع در ساخت واحدهای ثبت نامی در طرح مسکن اقدام ملی، تاکید بر کیفی سازی واحدهای در دست ساخت، هویت بخشی و تاکید بر معماری ایرانی، اسلام، تخصیص سهمیه به ایثارگران و فرهنگیان، نگاه بلندمدت برای تأمین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای زیر ساختها نیاز اساسی ساکنان شهر امیرکبیر است

ارتقای زیر ساختها نیاز اساسی ساکنان شهر امیرکبیر است