مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:152021-01-09ورزشي

توزیع 2800 بسته ارزاق میان نیازمندان با اتحاد ملی پوشان و هیأتی ها


مسئول هیأت یامهدی (عج) واوان گفت: مرکز نیکوکاری همدلی با محوریت ورزشکاران، ملی پوشان ورزی و قهرمان با همکاری این هیأت، در دومین پویش کمک رسانی خود به نیازمندان، - حجت الاسلام سیدحسین موسوی امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) و مسئول هیأت یامهدی (عج) واوان در شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مرکز نیکوکاری همدلی با محوریت ورزشکاران، ملی پوشان ورزی و قهرمان با همکاری هیأت یامهدی(عج) واوان برنامه هایی را برای کمک رسانی به نیازمندان با توجه به شرایط کرونا یی برگزار می کند.

طبخ و توزیع 60 هزار پرس غذای گرم وی افزود: در گام اول و ذیل این اتحاد ورزشکاران و هیأتی ها، در ایام ماه مبارک رمضان، 60 هزار پرس غذای گرم و طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

در مجموع برای تهیه هرشب 2 هزار پرس غذای گرم، 500 میلیون تومان هزینه شد که هموطنانی از 10 کشور جهان شامل انگلیس، ایتالیا، هلند، استرالیا، ژاپن و .

به ما کمک کردند.

تهیه 2800 بسته ارزاق برای نیازمندان موسوی با اشاره به اینکه در دومین گام این پویش بنا داریم 2800 بسته ارزاق میان نیازمندان به نیت تعداد شهدای شهرستان اسلامشهر تهیه و توزیع کنیم، گفت: روز گذشته با حضور ورزشکاران در ورزشگاه شهدای اسلامشهر بسته بندی این اقلام انجام شد و از شب گذشته نیز توزیع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2800 بسته ارزاق میان نیازمندان با اتحاد ملی پوشان و هیأتی ها

توزیع 2800 بسته ارزاق میان نیازمندان با اتحاد ملی پوشان و هیأتی ها