مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:552021-01-09اقتصادي

معرفی 216 پرونده مسکن محرومین به بانک ها جهت اخذ تسهیلات


تاکنون 216 پرونده مسکن محرومین از بنیاد مسکن جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده که 201 پرونده منجربه عقد قرارداد شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: تاکنون 216 پرونده مسکن محرومین از بنیاد مسکن جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده که 201 پرونده منجربه عقد قرارداد شده است.

علی فتح اللهی امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد که در فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه هدف رفع محرومیت در سطح شهرستان است، اظهار کرد: حدود 550 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان رشت شناسایی شده اند که نیازمند احداث مسکن هستند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: تاکنون 216 پرونده مسکن محرومین از بنیاد مسکن جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده که 201 پرونده منجربه عقد قرارداد شده است؛ با توجه به جمعیت بالای مددجویان کمیته امداد در سطح شهرستان رشت، انتظار می رود متناسب با این جمعیت، سهمیه شهرستان رشت در ساخت مسکن محرومان افزایش یابد.

وی در خصوص بهره مندی شهرستان از طرح های حمایتی گفت: شهرستان رشت به عنوان مرکز استان در شاخص بهره مندی از طرح های حمایتی در بین 16 شهرستان استان، در رتبه 14 قرار دارد که باید علت آن بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 216 پرونده مسکن محرومین به بانک ها جهت اخذ تسهیلات

معرفی 216 پرونده مسکن محرومین به بانک ها جهت اخذ تسهیلات