مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:302021-01-09اقتصادي

افتتاح پروژه «شارباغ» در راستای بهره مندی مردم جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاح فاز 2 بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول 4870 متر امروز با حضور شهرداری تهران، معاون اول رییس جمهور و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

- افتتاح پروژه شارباغ در راستای بهره مندی مردم جنوب تهران فرمانده قرارگاه خاتم با بیان اینکه کنار گذر جنوبی تهران تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد، گفت: این آزادراه بخشی از جاده ابریشم است و کمک می کند تا در کنار احیای دوباره جاده ابریشم، امکان اتصال کشورهای حاشیه خلیج فارس به آسیای میانه فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مراسم افتتاح فاز 2 بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول 4870 متر امروز با حضور شهرداری تهران، معاون اول رییس جمهور و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

در این مراسم فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: امروز پروژه شارباغ به بهره برداری رسید؛ در یک ماه گذشته پروژه های بسیار زیادی را بازدید و افتتاح کرده ایم و پروژه شارباغ از جمله پروژه های این بخش است.

سعید محمد بیان کرد: این پروژه در فضای زیر زمینی با همکاری شرکت راه آهن و توسط قرارگاه خاتم الانبیا به طول 10 کیلومتر فضای زیرزمینی با سرعت بسیار بالایی احداث و در اختیار مردم جنوب تهران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه «شارباغ» در راستای بهره مندی مردم جنوب تهران

افتتاح پروژه «شارباغ» در راستای بهره مندی مردم جنوب تهران