مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:152021-01-09سياسي

تشریح ویژگی های کنگره شهدای استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از اقشاری که در کنگره شهدای استان نقش اثرگذاری داشت بسیج مداحان بود که خوشبختانه در 17 اجلاسیه و بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در ذیل کنگره نقش آفرینی کردند که قابل تقدیر است.

- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از اقشاری که در کنگره شهدای استان نقش اثرگذاری داشت بسیج مداحان بود که خوشبختانه در 17 اجلاسیه و بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در ذیل کنگره نقش آفرینی کردند که قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن کریمی در دیدار با رییس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امروز جایگاه هیئت های مذهبی در ایران اسلامی یک جایگاه ارزشمند است چراکه هیئت ها با رویکرد مردمی به شکل مویرگی در کشور فعالیت دارند که به برکت انقلاب اسلامی خوشبختانه در همه نقاط کشور شاهد نقش آفرینی هیئت ها هستیم و این میزان ارادت ملت ایران به اهل بیت(ع) را می رساند.

کریمی یادآور شد: وجود روحیه حسینی(ع) و فاطمی(س) در ملت ایران همواره موجب شده این ملت در مقاطع حساس حماسه ساز باشند و بسیاری از تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی ، ایران به قرارگاه امام حسین(ع) تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در کنار اینکه امروز جایگاه هیئت و مداحی در کشور یک جایگاه با اهمیت محسوب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژگی های کنگره شهدای استان مرکزی

تشریح ویژگی های کنگره شهدای استان مرکزی