مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:102021-01-09اجتماعي

تدوین طرح ایجاد موزه میراث مکتوب غرب کشور در همدان


مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از تدوین طرح ایجاد موزه میراث مکتوب غرب کشور با همکاری اداره کل اوقاف استان خبر داد.

- میثاق گودرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اسناد با ارزش تاریخی قابل توجهی از منطقه غرب کشور به ویژه استان همدان در آرشیو ملی ایران و مرکز اسناد استان موجود است که لازم است در فضایی نمایشگاهی به عنوان بخشی از میراث مکتوب کشور در معرض دید علاقمندان  و گردشگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به همین منظور طرح احداث موزه اسناد و میراث مکتوب منطقه غرب با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در حال طراحی و تدوین است افزود: مشترکات بسیاری بین مرکز اسناد همدان و اداره کل اوقاف و امور خیریه وجود دارد که نتیجه همکاری طرفین، ثبت اسناد واقفین، اجرای دقیقتر نیات واقفین و حفظ و نگهداری اسناد تاریخی مرتبط با وقف به عنوان سند افتخار مردم استان و منطقه است.

 مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور افزود: کتاب های خطی و چاپ سنگی، اسناد شرعیه و مکتوبات بسیاری در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است که خوشبختانه با همکاری مرکز اسناد همدان به عنوان نماینده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در منطقه غرب کشور ضمن انجام امور تخصصی و فنی، در شرایط خوبی نگهداری می شود و در دسترس ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح ایجاد موزه میراث مکتوب غرب کشور در همدان

تدوین طرح ایجاد موزه میراث مکتوب غرب کشور در همدان