مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:452021-01-09اقتصادي

بالاخره آب به روستای «علی آباد دمق» ملایر رسید


سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر مطرح کرد: سرانجام با رفع نواقص مرحله نخست مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، دو روستای علی آباد دمق و زیرآبیه پس از چندین سال از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

- ایسنا/همدان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر مطرح کرد: سرانجام با رفع نواقص مرحله نخست مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، دو روستای علی آباد دمق و زیرآبیه پس از چندین سال از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

فرهاد امیری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مرحله نخست این مجتمع با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در حال بهره برداری است، اظهار کرد: با راه اندازی مرحله نخست مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، آبرسانی به روستاهای کوسج خلیل، زیرآبیه، حسین آبادشاملو، دهنو، قشلاق دهنو و علی آباد دمق انجام شد.

وی ادامه داد: در صورت تأمین اعتبارات بیشتر در مرحله دوم این مجتمع به روستاهایی چون ده شاکر، پیرمیشان، مبارک آباد و حسن آباد نیز آبرسانی می شود و در آینده نزدیک تحت پوشش این مجتمع قرار می گیرند.

امیری از حفاری دو حلقه چاه برای احداث این مجتمع خبر داد و تصریح کرد: حدود 15 کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه پمپاژ آب، تجهیزات برق و دیگر امکانات ضروری ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره آب به روستای «علی آباد دمق» ملایر رسید

بالاخره آب به روستای «علی آباد دمق» ملایر رسید