مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:252021-01-09فرهنگي

ورود 91 کتاب ناشران سمنانی به بازار کتاب در پاییز امسال


رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از تالیف و انتشار 91 عنوان کتاب در سه ماهه پاییز امسال در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از تالیف و انتشار 91 عنوان کتاب در سه ماهه پاییز امسال در این استان خبر داد.

شمس الضحی دوست محمدیان 20دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد عنوان در قالب قریب 76 هزار جلد چاپ و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد کتاب 18 عنوان ترجمه و 73 عنوان تالیف بوده است افزود: این کتاب ها توسط انتشارات حیله رود، خلاق، دانشگاه سمنان، سوشیانس، سمنگان، مهر حنظله، آوای چلچله و انتشارات آرادان منتشر شده است.

رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: با احتساب کتاب های تالیفی در سه ماهه سوم امسال ، شمار کتاب های تالیفی استان سمنان در سال جاری به 266 عنوان شامل 22 عنوان ترجمه و بقیه تالیفی رسید.

دوست محمدیان ادامه داد: مجموع شمارگان کتاب های تالیفی در این استان نیز در این مدت به قریب 230 هزار جلد رسیده است که از این تعداد 17 هزار و 440 جلد آن ترجمه و بقیه تالیفی بوده اند.

رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: در استان سمنان 40 انتشاراتی وجود دارد که از این تعداد قریب 30 انتشاراتی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 91 کتاب ناشران سمنانی به بازار کتاب در پاییز امسال

ورود 91 کتاب ناشران سمنانی به بازار کتاب در پاییز امسال