مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:552021-01-09اقتصادي

تولید تایر خودروهای شاسی بلند در کشور


ما برای انواع خودروهای شاسی بلند و تولید داخل تایر از رینگ 13 تا 19 تولید می کنیم آقای مهندس مرتضی قربانی گل پرور مدیر فروش و بازاریابی شرکت کویر تایر در مصاحبه ای استراتژی فعلی و آینده شرکت کویرتایر را تشریح و به سوالات پاسخ داد .

با تشکر از شما برای حضور در این مصاحبه لطفا بفرمایید برنامه استراتژیک کویرتایر در خصوص تولید تایر حول چه نوع نیازسنجی برنامه ریزی شده است ؟ با تشکر از شما، مستحضرید که سرعت پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو سازی بسیار پر شتاب پیگیری می شود و بازار خودرو و تولیدات خودرو سازان ایرانی هم متاثراز این شتاب در حال تغییرمستمر است.

در حال حاضر رویکرد خودرو سازان ایرانی به ویژه خودرو سازان تازه وارد، حرکت به سمت تولید خودروهای SUV (شاسی بلند) است بنابراین برنامه کویر تایر هم طراحی و تولید تایر برای این گروه از خودروها است اما تولیدات ما یک ویژگی و مزیت بزرگ دارد و آن طراحی تایرهای جدید با تکنولوژی بومی ولی با کیفیت و استاندارد جهانی است.

بر این اساس استراتژی کویرتایر بر تولید انواع تایرهای مورد نیاز خودروسازان داخلی و بازار مصرف برنامه ریزی شده است و محصولات متنوعی از تایررینگ 13 تا 19 را تولید کرده است و رینگ بیست هم به زودی به بازار عرضه می شود به صورتی که هم اکنون تایر خودروهایSUV پنج خودرو ساز داخلی توسط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تایر خودروهای شاسی بلند در کشور

تولید تایر خودروهای شاسی بلند در کشور